torsdag 10 januari 2008

Medan vinden viner

Vänner!

Jag har semester, det brukar jag ha denna vecka i januari och göra i stort ett ingenting förutom att slänga ut julen. Nu blir det så i år att det är det enda jag inte gör.

Ett besök i Göteborg brukar stå på schemat. Med mig hem kom jag med en tröja som jag kanske inte alls behövde. Jag hann i alla fall med ett möte som gav mycket. Man måste ha kloka människor i sin omgivning!

Förövrigt innebär denna vecka sång och blockflöjt, städ och tvätt samt lite ajlande. Fortbildning i sång tillhör ju även denna termin fortbildning men det övriga står på fritidskontot. Egentligen är musicerande som ett hem. Håller man inte på jämt så slammar det igen.

Mot tvätten och blockflöjten!

Orgeltramparen

2 kommentarer:

Snedseglaren sa...

Blockflöjt är supervackert!

A kiss of music sa...

Skönt att du har semester det behöver man ibland lite då och då.
Jag instämmer att blockflöjt är mkt trevligt att lyssna på.
Att tvätta däremot kanske inte är så populärt men vem ska annars göra det hehe.
Ha det gött!
Kramar/ Ewa med familj