onsdag 26 september 2007

Seg onsdag...

Vänner!

Onsdagar är sega...inget blir gjort! Vi börjar dagen med morgonbön och medarbetarsamling. Denna höst har vi som tradition att äta tårta varje onsdag, skulle man kunna tro. Sommarens födelsedagsbarn + någon i september ser till att det blir tårta varje gång - hittills. I dag åt vi dessutom brunch tillsammans, det gör vi en gång i månaden. Mannagrynsgröt, härliga smörgåsar, frukt och så mockatårta! Efter denna underbara start gjorde jag lite pappersarbete, blev uppringd av basen S som kommer på tisdag! Tack för det! Vad som hände mellan 12 och 14 är helt borta, men tiden gick i alla fall. Förberedde Tonfiskarna,övade de samma, gick hem, lagade mat och nu sitter jag här.

Ja nu har jag skrivit flera gånger i samma vecka, jag gör detta som en hälsning till mina vänner som skriver betydligt mera sällan. Jag kan upplysa dem om att det känns bra att skriva ofta, jag saknar er!

sade
KO

Inga kommentarer: